تامالت

به توکل نام اعظمت

تامالت

به توکل نام اعظمت

سربازی یا ازدواج

دوشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۸، ۰۸:۲۴ ق.ظ

امروز قراره یکی از پسرهای فامیل بره خدمت. یعنی بره آموزشی . با توجه به اینکه محل خدمتش با اشنابازی جور شده و کلا الان دیگه خدمت اون خدمت سابق نیست، به نظرم استرس خاصی نداره. ولی خوب مادرش و خاله اش اینها آبغوره براش می گرفتند. بعد من به فکر افتادم که ازدواج بدتره یا خدمت؟

اول از برداشت عمومی شروع می کنیم

نود و نه درصد کسانیکه رفته اند خدمت، دوهزار تا خاطره شیرین از خدمت دارند و از اون بعنوان دوران شیرینی یاد می کنند و به بقیه جوونها می گن زودتر برو تموم شه. و کاری نداره.

نود و نه درصد اونهایی که ازدواج کرده اند از اون بعنوان خاطره تلخ یاد می کنند و به بقیه جوونها می گن خر نشی ها و از اون بعنوان اشتباه زندگی شون یاد میکنند

مدت : سربازی نهایتا دوساله مگه اینکه اضافه بخوری. ولی خوب کسری مسری هم داره. در هر صورت بالاخره تموم میشه ولی ازدواج؟؟؟؟

 

تفاوتها : در سربازی بهت جای خواب می دن. حقوق می دن ، بیمه می کنند و یه اسلحه هم می دن که از خودت مواظبت کنی. درسته شیفت داری ولی بالاخره جز مواقع اماده باش، می تونی استراحت کنی و برای خودت ازاد باشی.

ولی در ازدواج باید خرجی بدی، یکی دیگه روباید بیمه کنی. جای خواب برای دیگری تهیه کنی. تازه با مهریه هم خلع سلاح میشی.

شباهتها: در هردو بهت غذا می دن. در هردو فرمانده داری. در هردو باید از دستورات مافوق اطاعت کنی.

راستی هردوش مردها را ادم می کنه.

فکر کنم گفتنی ها رو گفتم. شما نظرتون چیه؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی