تامالت

به توکل نام اعظمت

تامالت

به توکل نام اعظمت

۱۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

در مراسمی زیبا و به یادماندنی که باز هم جهان پهلوان کشتی ایران بهانه برگزاری آن شد، ورزشکاران، هنرمندان و خیرین برای کمک به سیل زدگان کشور آستین ها را بالا زدند تا با جمع آوری کمک های میلیاردی، باعث شادی تختی و سیل زدگان شوند.

به گزارش ایسنا، در گردهمایی بزرگ اکران فیلم تختی، ورزشکاران، هنرمندان، خیرین، کسبه بازار و مردم نیکوکار بار دیگر دست یاری به سمت هموطنان سیل زده دراز کردند و شبی زیبا و به یادماندنی را به یادگار گذاشتند.

در این مراسم که با حضور چهره‌هایی نظیر سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش، علیرضا حیدری، مجتبی جباری، بهداد سلیمی، حسن رنگرز و جمعی دیگر از اهالی ورزش و هنرمندان در کتابخانه بازار بزرگ ایران برگزار شد، در مجموع مبلغ دو میلیارد و پانصد و سی میلیون تومان برای کمک به هموطنان سیل زده در استان‌های مختلف کشور جمع آوری شد تا مردم خیر و نوع دوست ایران باز هم نشان دهند مرام و منش جهان پهلوان تختی هیچگاه فراموش نمی‌شود.

همچنین در این مراسم علیرضا حیدری چهره شاخص و عنوان‌دار کشتی ایران عنوان کرد مدال برنز المپیک خود را با قیمت پایه ۳۲۰ میلیون تومان برای کمک به سیل زدگان به حراج می‌گذارد.

همچنین کمک‌های غیر نقدی مانند کنتور برق و … که مورد نیاز سیل زدگان است به ارزش ۸۰ میلیون تومان توسط خیرین و کسبه بازار اهدا شد.

یک بلیت فیلم تختی نیز به قیمت ۳۰ میلیون تومان توسط مهدی محمدنبی عصو هیأت مدیره پرسپولیس خریداری شد و بلیت‌هایی نیز از ۹ تا ۱۳ میلیون تومان توسط خیرین خریداری شد.

همچنین حاضران در این مراسم از مبلغ ۲۰۰ هزار تا ۵ میلیون تومان و کسبه بازار از ۱۵ تا ۶۰ میلیون تومان در این امر خداپسندانه مشارکت کردند.

این مراسم با همکاری وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک، سازمان هلال احمر، کمیسیون صلح و ورزش کمیته المپیک، کمیسیون ملی یونسکو، بنیاد فارابی و مجموعه بازار بزرگ ایران برگزار شد و بعد از پایان مراسم گلریزان نیز فیلم تختی برای حاضران به نمایش درآمد.

قرار است کمک‌های جمع آوری شده توسط سازمان هلال احمر به دست مردم سیل زده در سراسر کشور برسد.

  • دختر پاییز آبانی
به گزارش شریان نیوز،مواد غذایی سیر کننده‌ای که برای کنترل مصرف کالری و بهبود کلی سلامتی مفید هستند شامل:

۷ غذای سیرکننده لذیذ که لاغرتان می‌کند

سیب زمینی پخته

سیب زمینی آب پز یا پخته غنی از نشاسته، ویتامین C و چندین ماده مغذی دیگر است. مصرف سیب زمینی در کاهش اشتها موثر است.

حبوبات

لوبیا، نخود و عدس بسیار مغذی هستند، آن‌ها کربوهیدرات‌های قابل هضم با هضم پروتئین و محتوای فیبر هستند.

این حبوبات برای جبران گرسنگی و مدیریت مصرف کالری مفید هستند.

غذا‌های با فیبر بالا

یکی از عملکردهی مهم فیبر کنترل قند خون و کلسترول است. مصرف فیبر برای احساس سیری مفید است.

مواد غذایی با فیبر بالا عبارتند از:

جو
نان گندم کامل
حبوبات
سبزیجات
میوه‌ها

محصولات لبنی کم چرب

افزایش مصرف محصولات لبنی کم چرب می‌تواند سبب تسریع و کاهش مصرف غذا در کوتاه مدت شود.

تخم مرغ

تخم مرغ منبع عالی از پروتئین، ویتامین ها، و مواد معدنی هستند. آن‌ها همچنین تاثیر منفی بر کاهش گرسنگی دارند.

آجیل

آجیل دارای پروتئین و چربی غیر اشباع است که چربی‌های سالم دارد. خوردن آجیل به عنوان یک میان وعده ممکن است به تسریع گرسنگی بین وعده‌های غذایی کمک کند، بدون اینکه باعث افزایش وزن شود.

گوشت بدون چربی و ماهی

گوشت و ماهی هر دو دارای پروتئین بالا و کم چرب اشباع هستند. رژیم‌های غذایی حاوی مقادیر بالایی از پروتئین می‌توانند به طور موثر به کنترل اشتها و کاهش وزن کمک کنند.

  • دختر پاییز آبانی

به گزارش بهداشت نیوز: یافته‌های جدید دانشمندان نشان می‌دهند کمبود ویتامین D می‌تواند سبب آسیب سلول‌های مغزی به ویژه یاخته های عصبی (neurons) و ابتلای افراد به اختلال‌های روانی، چون اسکیزوفرنی شود.

محققان در نظر دارند با توجه به یافته‌های اخیر، راهکار‌های درمانی جدیدی برای مقابله و درمان اختلال‌های روانی به ویژه اسکیزوفرنی پیدا کنند.

دریافت ویتامین D از راه مجاورت درمعرض مستقیم خورشید، مصرف مواد خوراکی حاوی این ویتامین و استفاده از مکمل‌های خوراکی به میزان استاندارد زیر نظر متخصص انجام می‌شود.

وجود میزان کافی از ویتامین D برای سلامت بدن، حفظ تراکم استخوان‌ها، تقویت سیستم ایمنی، قلب و عروق و نیز بهبود عملکرد غدد درون ریز بسیار ضروری است.


  • دختر پاییز آبانی

1- درمان مشکلات روده: سیر به درمان مشکلات روده از جمله ورم مخاط روده بزرگ، اسهال و اسهال خونی کمک می کند. این گیاه به طور مؤثر تمام کرم های خطرناک موجود در روده را از بین می برد و هیچ تأثیری روی عملکرد میکروب های مفید روده ندارد. پس مقداری سیر به برنامه غذایی کودکتان اضافه کنید تا باکتری های مضر روده که سبب مشکلات روده در کودکان می شوند را از بین ببرید.

۲- درمان درد در گوش: قارچ دارای خاصیت ضد قارچ، آنتی بیوتیک و آنتی ویروسی است پس نقشی اساسی در درمان گوش درد در کودکان دارد. می توانید از روغن سیر استفاده کنید، آن را با روغن زیتون مخلوط کنید و این مخلوط را برای درمان گوش درد استفاده کنید. در این صورت کودک شما از درد شدید گوش خلاص خواهد شد.

۳- درمان فشار خون: سیر می تواند در درمان فشار خون در کودکان، مؤثر باشد. آلیسین موجود در این گیاه سبب باز کردن رگ های خونی و کاهش تأثیر فشار خون در کودکان می شود. سیر تراکم پلاکت های خون را کم می کند و با ترومبوزیس در کودکان مقابله می کند.

۴– درمان عفونت چشم: سیر از نظر وجود مواد مغذی بسیار غنی است. این مواد شامل کوئرستین، ویتامین C، سلنیوم هستند که در درمان عفونت چشم بسیار مؤثرند و سبب کاهش تورم چشم در کودکان می شوند. درباره میزان مناسب سیر برای استفاده جهت درمان عفونت چشم کودکان با پزشک مشورت کنید.

۵- درمان سرماخوردگی و سرفه: سیر خام خاصیت دارویی دارد که در درمان سرماخوردگی و سرفه بسیار مؤثر است. پس از مشاهده علائم سرماخوردگی به کودک خود دو حبه سیر تازه بدهید تا علائم سرماخوردگی را کمتر کنید. پس از مدت کوتاهی کودک درمان خواهد شد. سیر برای سلامتی کودکان

۶- درمان زخم های عفونی: سیر خاصیت آنتی میکروبی دارد که در درمان زخم های عفونی در کودکان مؤثر است. زخم های عفونی معمولاً حاوی میکروب های مضری هستند که می توانند برای سلامتی کودک شما مضر باشند. استفاده از آب رقیق سیر روی ناحیه آسیب دیده می تواند سبب از بین رفتن میکروب های مضر و پیشگیری از ریسک عفونت شود. از محلول رقیق شده سیر استفاده کنید زیرا اگر از سیر به همان نحوی که هست استفاده کنید ممکن است سبب سوزش پوست کودک شود.

۷- کمک به هاضمه: افزودن سیر به برنامه غذایی کودکان، ریسک ابتلا به مشکلات گوارش را کاهش می دهد. سیر به عملکرد درست روده کوچک و روده بزرگ و گوارش مؤثر کمک می کند. سیر به درمان سوزش و التهاب در مجاری مختلف کمک می کند و گوارش را ارتقاء می بخشد.

۸- درمان جوش های پوستی: سیر به عنوان تمیز کننده طبیعی پوست به کار می رود. این گیاه خاصیت آنتی بیوتیک دارد که سبب کاهش سوزش پوست در کودکان می شود.

۹- درمان تنگی نفس: حبه های پخته شده سیر در درمان تنگی نفس در کودکان مؤثر است. هر شب قبل از خواب به کودک خود یک لیوان شیر که حاوی سه حبه سیر پخته شده است بدهید. سیر به جلوگیری از حملات آسم در کودکان نیز کمک می کند. آیا سیر برای کودکان خوب است؟ بله استفاده از سیر برای کودکان هیچ ضرری ندارد. البته به مقدار مناسب از سیر استفاده کنید. مقدار زیاد سیر یا استفاده خیلی زیاد از محلول سیر روی پوست، می تواند برای کودکان مضر باشد. پس بهتر است قبل از استعمال سیر برای کودکان خود با پزشک مشورت کنید.


  • دختر پاییز آبانی

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، مؤسسه " سی بی آر ای" در پنجمین گزارش سالانه خود از هزینه مسکن در شهرهای مختلف جهان، اطلاعات مسکن ۳۵ شهر را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده است. بر این اساس شهرهای آسیایی در این فهرست رتبه‌های بالا را به خود اختصاص داده‌اند به گونه‌ای که چهار شهر از پنج شهر گران قیمت جهان برای خرید مسکندر آسیا و به طور عمده در چین قرار داند.

طبق گزارش این مؤسسه، متوسط هزینه خرید خانه در شهر هنگ کنگ در سال ۲۰۱۸ معادل ۱.۲ میلیون دلار بوده است. تقاضای بالای مسکن و کمبود فضا برای ساخت واحدهای جدید باعث رسیدن قیمت‌ها به سطوحی شده است که برای بسیاری از ساکنان این شهر دست نیافتنی به نظر می‌رسد. دولت هنگ کنگ برای حل بحران مسکن در نظر دارد یک جزیره مصنوعی برای ساخت واحدهای مسکونی جدید ایجاد کند و برای پیشبرد این پروژه ۸۰ میلیارد دلار اعتبار در نظر گرفته است.

گران‌ترین شهرهای جهان برای خرید مسکن

۱- هنگ کنگ

متوسط هزینه خرید مسکن در سال ۲۰۱۸ میلادی: ۱ میلیون و ۲۳۵ هزار و ۲۲۵ دلار

۲- سنگاپور

متوسط هزینه خرید مسکن در سال ۲۰۱۸ میلادی: ۸۷۴ هزار و ۳۷۲ دلار

۳- شانگهای-چین

متوسط هزینه خرید مسکن در سال ۲۰۱۸ میلادی: ۸۷۲ هزار و ۵۵۵ دلار

۴-و نکوور-کانادا

متوسط هزینه خرید مسکن در سال ۲۰۱۸ میلادی: ۸۱۵ هزار و ۳۲۲ دلار

۵- شنژن- چین

متوسط هزینه خرید مسکن در سال ۲۰۱۸ میلادی: ۶۸۰ هزار و ۲۸۳ دلار

هم چنین شهرهای لس‌آنجلس و نیویورک آمریکا، لندن انگلیس، پکن چین و پاریس فرانسه به ترتیب در رده‌های ششم تا دهم این گزارش ایستاده‌اند.

ارزان‌ترین شهرها برای خرید مسکن

۱- استانبول- ترکیه

متوسط هزینه خرید مسکن در سال ۲۰۱۸ میلادی: ۹۷ هزار و ۳۹۶ دلار

۲- هو شه مینه- ویتنام

متوسط هزینه خرید مسکن در سال ۲۰۱۸ میلادی: ۱۰۳ هزار و ۵۷ دلار

۳- بانکوک- تایلند

متوسط هزینه خرید مسکن در سال ۲۰۱۸ میلادی: ۱۰۶ هزار و ۳۸۳ دلار

۴- کوالا لامپور- مالزی

متوسط هزینه خرید مسکن در سال ۲۰۱۸ میلادی: ۱۱۹ هزار و ۷۳۸ دلار

۵- لیسبون- پرتغال

متوسط هزینه خرید مسکن در سال ۲۰۱۸ میلادی: ۲۰۷ هزار و ۸۳۴ دلار

هم چنین شهرهای ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی، شیکاگو در آمریکا، منچستر و بیرمنگام انگلیس و مونترال کانادا در رده‌های ششم تا دهم شهرهای ارزان رده بندی امسال معرفی شده‌اند.


  • دختر پاییز آبانی

«مایک پامپئو»، وزیر خارجه آمریکا با متهم کردن ایران به انجام «اقدامات مخرب» در آمریکای جنوبی، مدعی شد واشنگتن با این اقدامات مقابله خواهد کرد.

 
وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه‌ با بخش انگلیسی VOA در پاسخ به این سوال که آیا ایران در آمریکای لاتین حضور دارد گفت: «بله. شکی وجود ندارد که پول ایران در آمریکای جنوبی برای اهداف مخرب، حمایت از حزب‌الله، حمایت از سازمان‌های تبهکار فراملی و حمایت از تروریسم در سراسر منطقه صرف می‌شود.»
 
پامپئو در ادامه ادعاهای خود افزود دولت آمریکا با شریکان خود برای متلاشی کردن شبکه‌های مذکور همکاری می‌کند. 
 
 وی در ادامه با اشاره به گزارش‌های منتشرشده در مورد برقراری پرواز مستقیم میان پایتخت ایران و ونزوئلا گفت: «آن روز دیدید که پرواز مستقیمی از تهران به کاراکاس انجام شد. این، دخالت در آمریکای جنوبی است. این مسئله در راستای منافع بهینه مردم آمریکای جنوبی نیست و ایالات متحده، آماده است.»
 
پامپئو در ادامه ادعاهای خود اضافه کرد: «ما ایران را همان‌طور که هست می‌بینیم: یعنی بزرگترین حامی تروریسم. ایران یک تهدید جهانی است و ما آماده‌ایم با آن نه فقط در خاورمیانه بلکه درآمریکای جنوبی و هر جای دیگری که تهدید ایجاد کند، مقابله کنیم.»
 
دولت آمریکا اخیراً در اقدامی مداخله‌جویانه و بر خلاف قوانین بین‌المللی، «خوان گوایدو»، رهبر مخالفان ونزوئلا را به عنوان رئیس‌جمهور موقت این کشور به رسمیت شناخته و در صدد براندازی دولت «نیکلاس مادورو» برآمده است.
  • دختر پاییز آبانی

مردی که صاحب‌مغازه سوپرمارکت بود بر اثر گرفتار شدن بین بالابر و دیوار جان باخت.

ساعت ۲۳:۵۸ حادثه گرفتار شدن مردی داخل یک سوپرمارکت در خیابان جنت‌آباد مرکزی، خیابان ۳۵ متری گلستان، ۱۶ متری اول، نبش کوچه پنجم مرکزی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بی‌‌درنگ آتش‌نشانان ایستگاه ۵۵ و گروه امداد و نجات سه را به محل حادثه اعزام کرد.

  • دختر پاییز آبانی

به گزارش شریان نیوز، کنسرو تن‌ماهی اگرچه یکی از پرمصرف‌ترین و محبوب‌ترین غذا‌های دریایی است، اما این غذای محبوب همانقدر که دوست‌داشتنی و مقوی است، می‌تواند دردسرساز هم باشد.

حتما شما هم تاکنون اخباری درباره مسمومیت و مرگ با تن‌ماهی شنیده‌اید و همین باعث شده تمایل زیادی به مصرف این غذا نداشته باشید، ولی لازم نیست خیلی هم نگران باشید و خودتان را از مصرف این غذای دوست‌داشتنی محروم کنید. نکات مهمی هستند که اگر آن‌ها را درنظر بگیرید، می‌توانید از سلامت تن‌ماهی مصرفی‌تان اطمینان پیدا کنید. پس این نکات را درنظر بگیرید و از مصرف غذای مورد علاقه‌تان لذت ببرید.

١- اولین نشانه برای سلامت هر غذایی تاریخ تولید و انقضای آن است. تازه‌ترین محصولات را بخرید و اگر قرار است کنسرو خریداری‌شده مدت‌ها در انبار بماند، توجه کنید که تاریخ انقضا آن رو به پایان نباشد. با این حال درباره غذا‌های کنسروی لازم است به نکاتی جز تاریخ مصرف و انقضا هم توجه کنید. قوطی یا ظرف‌های آلومینیومی بسته‌بندی غذای کنسروی باید کاملا سالم، بدون زنگ‌زدگی و نشتی باشند. مطمئن باشید کوچکترین نشتی غذا به بیرون از قوطی کل غذا را فاسد کرده است و چنین محصولی را مصرف نکنید.


٢- یک راه بسیار ساده و قطعی برای حصول اطمینان از سالم‌بودن کنسرو ماهی یا هر غذای کنسروی دیگر (جز کمپوت میوه) این است که حتما آن را به مدت ٢٠دقیقه در آب بجوشانید. باکتری خطرناک داخل کنسرو در این مدت به‌طور کامل از بین رفته و غذای شما سالم خواهد بود. ممکن است در فرآیند تولید، حمل و جابه‌جایی یا نگهداری در فروشگاه ماده غذایی داخل قوطی کنسرو فاسد شده باشد. اگر بعد از ٢٠دقیقه جوشیدن متوجه شدید که غذا طعم و رنگ طبیعی ندارد، حتما آن را دور بریزید.

٣- اگر تعداد زیادی کنسرو ماهی یا غذای کنسروی خریده‌اید، آن‌ها را در جای خشک و تاریکی مثل کابینت انبار کنید. این مواد در بیرون از یخچال فاسد نمی‌شوند، اما رطوبت داخل یخچال می‌تواند باعث زنگ‌زدگی بسته غذا و در نتیجه فاسد بودن آن شود. اگر از غذای کنسروی چیزی باقی بماند، آن را در یک ظرف شیشه‌ای دردار داخل یخچال نگهدارید.

٤- گاهی هم ممکن است بعد از حرارت‌دادن کنسرو تن‌ماهی با چشیدن آن متوجه طعم تند فلفلی شوید. در این صورت باید کنسرو‌های تن را کنار گذاشت، زیرا میزان هیستامین آن بالاست. پروتیین گوشت ماهی به‌خصوص ماهی تن دارای اسید آمینه هیستیدین است و اگر بوی تند بدهد، نشانه مسمومیت آن است.

  • دختر پاییز آبانی

به گزارش افکارنیوز،  روز گذشته، سکه تمام بهار آزادی ۸۰ هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و با عبور از کانال ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی به بهای ۴ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان رسید. البته رشدسکه در این روز کمی کمتر از روز یکشنبه بود و برخی آن را نشانه‌ای بر افزایش تدریجی احتیاط معامله‌گران دانستند و عنوان کردند ممکن است بازار به زودی در مسیر اصلاح قیمتی قرار بگیرد. سکه روز یکشنبه ۱۲۰ هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرده بود؛ آن هم در روزی که اونس طلا ثبات قیمتی داشت. روز دوشنبهسکه تمام بهار آزادی حتی از سوی افزایش اونس برای صعود به قیمت‌های بالاتر حمایت می‌شد و دلار نیز به سوی مرز ۱۴ هزار تومانی میل کرد.

با این حال، رشد سکه نسبت به روز دوم هفته کاهش یافت. عده‌ای از فعالان بازار سکه باور داشتند مرز ۵ میلیون تومانی در بازار سکه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و معامله‌گران سعی کرده‌اند در آستانه این مرز با احتیاط بیشتری خرید و فروش‌های خود را صورت دهند. در مقابل افراد دیگری در بازار باور داشتند، سکه در روزهای ابتدای هفته با سرعت بیشتری رشد کرده بود و همین موضوع موجب شد که در روز سوم هفته میزان افزایش آن از سایر بازارها کمی محدودتر باشد.

رشد کمتر سکه نسبت به دلار در روز سوم هفته و همزمان افزایش بهای اونس در بازارهای جهانی موجب شد که حباب سکه کمی کاهش پیدا کند. در حالی که روز یکشنبه با در نظر گرفتن مالیات ارزش افزوده حباب فلز گرانبهای داخلی به حدود ۳۰۰ هزار تومان رسیده بود، روز دوشنبه میزان حباب به حدود ۲۵۰ هزار تومان رسید.دیروز قیمت دلار کمی بیشتر از سکه تمام بهار آزادی افزایش قیمت را تجربه کرد. روز دوشنبه، دلار ۳۱۰ تومان افزایش را به ثبت رساند و با عبور از مرز ۱۴ هزار تومانی روی قیمت ۱۴ هزار و ۱۰ تومان ایستاد. دلار تنها در اوایل اسفندماه یک بار کانال ۱۴ هزار تومانی را تجربه کرده بود و قبل از آن زیر این مرز نوسان کرده بود. به گفته فعالان، آنچه موجب حرکت افزایشی دلار در روزهای اخیر شده است، بیشتر از ناحیه نوسانات نرخ حواله درهم بوده است. در کنار این، علامت بازارهای موازی مانند سکه تمام نیز در افزایش خریدهای بازار ارز موثر بوده است. روز دوشنبه نیز معامله‌گران بازار ارز از همان ابتدای روز چشم به آغاز معاملات درهم داشتند و پس از آنکه در ابتدای روز درهم از مرز ۳ هزار و ۸۰۰ تومان عبور کرد، خریدها در بازار ارز داخلی بالا رفت و قیمت برای لحظاتی به مرز ۱۴ هزار تومانی رسید.

 با بازگشت قیمت درهم از نزدیکی محدوده ۳ هزار و ۸۳۰ تومان به ابتدای مرز ۳ هزار و ۸۰۰ تومانی، فضای بازار ارز داخلی تا حدی آرام شد ولی از ساعت ۲ بعدازظهر بر اساس اظهارات فعالان حواله درهم سرعت رشد بیشتری گرفت و حتی از سطح ۳ هزار و ۸۵۰ تومانی عبور کرد.این اتفاق موجب شد که حدود ساعت ۴ بعدازظهر قیمت دلار نه‌تنها بالای ۱۴ هزار تومان معامله شود، بلکه در معاملات فردایی رقم ۱۴ هزار و ۵۰ تومانی نیز ثبت شود. به گفته فعالان، حجم اسکناس نقدی دیروز در بازار پایین آمده بود و تنها عرضه‌کننده بازار صرافی‌های منتخب بانکی بودند.این صرافی‌ها در ساعات ابتدایی روز قیمت فروش دلار را ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان تعیین کردند. در روزهای اخیر صرافی‌های بانکی بیشتر از آنکه جهت‌دهنده‌ای به قیمت بازار باشند، خود دنباله‌رو روند بازار بوده‌اند. افزون بر عامل بیرونی درهم، در روزهای اخیر احتمال ورود سپاه به لیست سازمان‌های تروریستی از سوی آمریکا دیگر عاملی بوده است که معامله‌گران بازار پیرامون آن جوسازی کرده‌اند. از نظر برخی فعالان بازار این موضوع نشان‌دهنده آن است که سطح تنش‌ها بین آمریکا و ایران به زودی پایین نخواهد آمد.با وجود افزایش قیمت دلار در روزهای اخیر، برخی معامله‌گران باور دارند، قیمت طی روزهای آتی با اصلاح مواجه خواهد شد. از نظر آنها، بازاری که بدون اصلاح قیمت افزایش پیدا می‌کند، خطرناک است و هر لحظه ممکن است معامله‌گر را با ضررهای هنگفتی مواجه کند. در نتیجه این دسته انتظار دارند معامله‌گران حرفه‌ای برای جلوگیری از این خطر، بخشی از خریدهای خود را به فروش برسانند. در مقابل افزایشی‌ها باور دارند هر گونه اصلاح قیمتی موقت خواهد بود.

  • دختر پاییز آبانی

به گزارش پارس نیوز، 

شب گذشته اتفاقات مهمی در فوتبال کشورما ن رخ داد، ابتدا ذوب‌آهن، الوصل را با نتیجه 3_1 شکست داد و سپس استقلال مقابل الهلال نتیجه‌ای فوق‌العاده را کسب کرد و نبرد غول‌های آسیا را با نتیجه 2_1 به نفع خود به پایان رساند.

اما عاشقان فوتبال هرگز فراموش نکرده‌اند که دیشب اولین دوشنبه رسمی بودن نود بود، برنامه‌ای که  جای خالی‌اش  در کنداکتور شبکه سه حسابی احساس شد.

در این بین کارمندان برنامه نود درست در ساعاتی که  20 سال گذشته برنامه‌شان روی آنتن می‌رفت عادل فردوسی‌پور را  به یکی از رستوران‌های تهران  دعوت کردن تا از او قدردانی به عمل آوردند.این اقدام بچه‌های نود برای لحظاتی حتی اشک  این مجری معروف را در آورد.

  • دختر پاییز آبانی